PPC (kattintás alapú) Hirdetések
google ads

Keresési hirdetés
Keresési hirdetés: a legdirektebb hirdetési mód. Azokat a vevőket célzod, akik a te szolgáltatásoddal, termékeddel kapcsolatban keresnek a Google-ön.

Shopping hirdetés
Kifejezetten a terméked hirdetésére szolgál. Nem csak a termékeid fotóját, de azok árát is megjeleníti maj, így ez a legrövidebb út, ami összeköti a felhasználót a termékeddel.

Youtube hirdetés
Nagyszerű lehetőség értékesítésre és márkaismertség növelésére, videós formátumban.

Performance max
A Google legújabb innovációja, tulajdonképpen egy all in 1 típusú hirdetésrendszer, ugyanis a Google összes csatornáját használja a felhasználók eléréséhez (Youtube, display, keresések, Gmail, Discovery, Térkép). A Performance Max során mesterséges intelligencia találja meg a célközönséget, a megadott üzleti célok alapján, meglepő eredményességgel.

Remarketing
Azt a felhasználót célozzuk ilyenkor a hirdetéssel, aki már járt a weboldaladon, így ismerős lesz neki a terméked, esetleg vásárolt is volna, de nem fejezte be a folyamatot.

Display hirdetés
A keresési hirdetések után talán ez az egyik legismertebb hirdetési forma, különösen remarketing hirdetések esetén. Megvan az, amikor megnézel egy weboldalt, majd hetekig mindenhol az ő hirdetésüket látod? Na az egy display remarketing hirdetés.
facebook/ instagram hirdetések
Ha üzemeltetsz ilyen oldalt, akkor valószínűleg nem úszod meg fizetett hirdetések nélkül, mivel az organikus elérés az elmúlt években szinte nullára csökkent. Facebook és Instagram hirdetésekkel viszont a sokféle kampánytípusnak és célzási lehetőségnek köszönhetően rengeteg embert érhetsz el könnyedén.

forgalomterelés weboldalra

lead generáló kampány

brandépítő kampány

videós hirdetések

forgalomterelés weboldalra

lead generáló kampány

brandépítő kampány

videós hirdetések

remarketing

termékkatalógus hirdetések

vásárlást célzó hirdetések

Kiemelések (pl. poszt)

remarketing

termékkatalógus hirdetések

vásárlást célzó hirdetések

kiemelések (pl. poszt)
google analytics
Nem létezik sikeres kampány hiteles mérések nélkül. A Google Analytics és a Google Tag Manager segítségével letapogatjuk a weboldalad látogatóit: melyik kampányodból, milyen forrásból érkeztek oda, mit csináltak és meddig szörföltek az oldaladon, hány évesek és hol élnek a vásárlóid. Mindez extrém mértékben növelheti a hirdetéseid sikerességét. A kampányaidhoz kapcsolódóan minden mérést beállítunk és nyomon követünk.
Ajánlatkérés, megrendelés
Kérlek adj meg pár adatot, hogy pontos árajánlatot tudjunk neked küldeni.