Weboldal és webshop audit
Van egy szép weboldalad, a webshopod egészen működőképesnek tűnik – ám mégsem hoz elegendő forgalmat. Pedig csinosak a fotók, nincsenek heylessirásy hibák, csábítóak az akciók, továbbá áldást is kértél rá a búcsúban az öregasszonynál – de akkor mi a probléma?
Az auditot ígérő marketingesnek általában esze ágában nincs más „szakemberek” szemetét lapátolni: 10-ből 9 azt fogja mondani, hogy itt bizony javíthatatlan hibák vannak, az oldal egy rémálom, sokkal gyorsabb és egyszerűbb lenne új oldalt készíteni, és persze jön is az árajánlat. Nem vagyunk álszentek: nagyon sokszor tényleg erről van szó, ám mi nem akarunk mindenáron rád sózni egy vadiúj honlapot – ha javítható, megjavítjuk.
De vannak nem technikai okok is. Lehet értelmes a szöveged, ha egy közhelyparádé. A webshopod lehet ugyan hibátlan technikailag, de tucatnyi dolog miatt mondhatja azt a vevő tele kosárral, hogy mégsem tőled rendel. Az is elképzelhető, hogy „minden” tökéletes – ám el sem jutnak az oldaladra, hogy ez kiderüljön, mert pocsékul van keresőoptimalizálva.
Ha megrendeled az auditunkat, tetőtől talpig megvizsgáljuk az oldalad tartalmát és teljesítményét, felfedjük az esetleges hibákat, hiányosságokat és WordPress weboldal esetén árajánlatot is adunk azok javítására.
Tudtad, hogy a weboldal látogatók 53%-a azonnal visszafordul, ha az oldal 3 másodpercnél tovább töltődik?
A potenciális vásárlók fele elhagyja a kosarát ha az oldal nem töltődik be elég gyorsan
A látogatók 45%-a a lassú oldalbetöltés miatt soha nem tér vissza az oldalra, és a márkával kapcsolatban is negatív érzései lesznek
Mit vizsgálunk az audit során?

Tartalom
Tartalmi elemzéskor megvizsgáljuk, hogy elegendő és megfelelő tartalommal töltötted-e fel a weboldaladat, különös tekintettel a bizalmat fokozó bemutatkozó szövegekre és az eladást generáló szolgáltatás / termék leírásokra.

SEO
A SEO, vagyis keresőoptimalizálás elemzésekor megvizsgáljuk, hogy a weboldalad a felhasználók és keresőmotorok által könnyen és hatékonyan megtalálható-e, és megvizsgálunk minden olyan technikai és tartalmi szempontot, ami ezt befolyásolhatja.

Design, UX
Ami bármelyik látogatónak először feltűnik a weboldaladon, az a kinézet lesz. A design felülvizsgálatakor nagyon fontos, hogy azt a UX-szel (user experience – felhasználói élmény) és usability-vel (használhatóság) együtt vizsgáljuk meg, ugyanis a design-nak nemcsak szépnek kell lennie, hanem átláthatónak és használhatónak is.

Hirdetések
Hiába van tökéletesen felépített webshop-od és megnyerő terméked, ha a hirdetéseid rosszul vannak beállítva, nem költesz rá eleget, vagy nem méred őket megfelelően. Segítünk megvizsgálni hogyan tudod a legjobban kihasználni lehetőségeidet.
A 3 leggyakoribb webshop hiba
1. lassú betöltési sebesség
2. Nincs az oldal megfelelően mobilra optimalizálva
3. Nem kitöltött meta adatok
És ez csak 3 lehetséges hiba amit elkövethetsz és potenciális vásárlókat veszíthetsz miatta.
A Webshop audit szolgáltatásunk keretében 38, 112, vagy 168 tételből álló ellenőrzést végzünk el az oldaladon.
Weboldal, webshop audit csomagok
Basic
- Tartalmi elemzés: tényleg vásárlásra ösztönöz a weboldalad tartalma, megfelelő CTA-kat (click-to-action) használsz és megfelelően vannak elhelyezve az oldalon?
- Részletes SEO elemzés (on-site és technikai SEO): az oldal tartalmának és technikai beállításainak ellenőrzése
- Forgalmi elemzés: az elmúlt 1 év adatai alapján megvizsgáljuk a weboldalad/webshopod forgalmát, hány látogató járt rajta, honnan érkeztek, milyen típusú látogatók és mely kampányok konvertáltak a legjobban
- 38 tételből álló elemzés
Optimum
- Tartalmi elemzés: tényleg vásárlásra ösztönöz a weboldalad tartalma, megfelelő CTA-kat (click-to-action) használsz és megfelelően vannak elhelyezve az oldalon?
- Részletes SEO elemzés (on-site és technikai SEO): az oldal tartalmának és technikai beállításainak ellenőrzése
- Forgalmi elemzés: az elmúlt 1 év adatai alapján megvizsgáljuk a weboldalad/webshopod forgalmát, hány látogató járt rajta, honnan érkeztek, milyen típusú látogatók és mely kampányok konvertáltak a legjobban
- Kulcsszó elemzés: megvizsgáljuk, hogy az általad kiválasztott kulcsszavakra milyen helyezést ér el a te oldalad és a közvetlen versenytársaké
- Felhasználói élmény: Design és layout ellenőrzés UX/UI szempontok alapján
- 112 tételből álló elemzés
- 1 óra konzultáció
Prémium
- Tartalmi elemzés: tényleg vásárlásra ösztönöz a weboldalad tartalma, megfelelő CTA-kat (click-to-action) használsz és megfelelően vannak elhelyezve az oldalon?
- Részletes SEO elemzés (on-site és technikai SEO): az oldal tartalmának és technikai beállításainak ellenőrzése
- Forgalmi elemzés: az elmúlt 1 év adatai alapján megvizsgáljuk a weboldalad/webshopod forgalmát, hány látogató járt rajta, honnan érkeztek, milyen típusú látogatók és mely kampányok konvertáltak a legjobban
- Kulcsszó elemzés: megvizsgáljuk, hogy az általad kiválasztott kulcsszavakra milyen helyezést ér el a te oldalad és a közvetlen versenytársaké
- Felhasználói élmény: Design és layout ellenőrzés UX/UI szempontok alapján
- Mérések, KPI-ok: megvizsgáljuk, hogy jól vannak-e beállítva a követőkódjaid és minden mérési lehetőséget kihasználsz-e
- PPC audit: a Webshop hirdetési fiókjainak felülvizsgálata
- Social media audit: megvizsgáljuk a közösségi oldalaidat és javaslatokat teszünk, hogyan tudnád még jobban és eredményesebben használni ezeket a felületeket
- Ajándék Google Analytics használati útmutató
- 168 tételből álló elemzés
- 2 óra konzultáció
Az audit után
Ha megrendeled Webshop audit szolgáltatásunkat és javítod az abban feltárt hibákat, hiányosságokat, akkor a következő eredményekre számíthatsz:

Feltárt lehetőségek

Több organikus forgalom

Jobb ügyfélélmény

Magasabb konverzió
Ajánlatkérés, megrendelés
Kérlek adj meg pár adatot, hogy pontos árajánlatot tudjunk neked küldeni.