Szeretnéd tudni, hogyan vehetsz ki sokkal több pénzt a webshopodból?
Bár az oldalad egészen működőképesnek tűnik, a forgalmad mégis kiszámíthatatlan, a raktárkészleted dugig. A versenytársak persze hasítanak. De miért?

így tesszük pályára a webshopodat
Egy hibátlanul funkcionáló, a vásárlót az ötlettől a fizetésig gördülékenyen terelő webshop legyártása, működtetése és javítása összetett feladat, ahol minden lépésnél banánhéjak tucatjain lehet elhasalni. De ha tökéletes is a weboldal, hogyan jutnak el rá a vevők? Jól állítottad be a hirdetéseket? Foglalkozol eleget a közösségi oldaladdal?
ha gondolkodtál már azon, hogy
- Miért hagyják ott a teli kosarat a vevők, mielőtt vásárolnának;
- Miért csak minden 200-adik látogatóból lesz vásárló;
- Hogyan növelhetnéd a kosárértéket;
- uFogalmad sincs, egyik hirdetésed miért sokkal sikeresebb, mint a másik;
Akkor feltétlenül szükséged van egy működő Webshop stratégiára. Ha tovább görgetsz, részletes leírást kapsz a stratégiai tervezés fázisairól.
Teljeskörű, 168 tételből álló auditot végzünk az áruházadon
Feltárjuk azokat a hiányosságokat, amik miatt a webshopod csak vergődik a piacon.
Stratégiát alkotunk a forgalmad fellendítésére
Ha vadonatúj az áruházad, el se indulj stratégia nélkül; ha pedig régóta aktív, de nem hoz elég forgalmat, vissza kell mennünk az alapokig.
Kijavítjuk a hibákat és növekvő pályára tesszük a webshopodat
Kijavítunk minden feltárt hibát, elvégezzük a megfelelő beállításokat és jöhetnek. az új konverziók!
Teljeskörű, 168 tételből álló auditot végzünk az áruházadon
Feltárjuk azokat a hiányosságokat, amik miatt a webshopod csak vergődik a piacon.
Stratégiát alkotunk a forgalmad fellendítésére
Ha vadonatúj az áruházad, el se indulj stratégia nélkül; ha pedig régóta aktív, de nem hoz elég forgalmat, vissza kell mennünk az alapokig.
Kijavítjuk a hibákat és növekvő pályára tesszük a webshopodat
Kijavítunk minden feltárt hibát, elvégezzük a megfelelő beállításokat és jöhetnek. az új konverziók!
Miért fontos az alapoknál kezdeni?
Tudtad, hogy a weboldal látogatók 53%-a azonnal visszafordul, ha az oldal 3 másodpercnél tovább töltődik?
A potenciális vásárlók fele elhagyja a kosarát ha az oldal nem töltődik be elég gyorsan
A látogatók 45%-a a lassú oldalbetöltés miatt soha nem tér vissza az oldalra, és a márkával kapcsolatban is negatív érzései lesznek
mit vizsgálunk az audit során?

Tartalom
Tartalmi elemzéskor megvizsgáljuk, hogy elegendő és megfelelő tartalommal töltötted-e fel a weboldaladat, különös tekintettel a bizalmat fokozó bemutatkozó szövegekre és az eladást generáló szolgáltatás / termék leírásokra.

SEO
A SEO, vagyis keresőoptimalizálás elemzésekor megvizsgáljuk, hogy a weboldalad a felhasználók és keresőmotorok által könnyen és hatékonyan megtalálható-e, és megvizsgálunk minden olyan technikai és tartalmi szempontot, ami ezt befolyásolhatja.

Design, UX
Ami bármelyik látogatónak először feltűnik a weboldaladon, az a kinézet lesz. A design felülvizsgálatakor nagyon fontos, hogy azt a UX-szel (user experience – felhasználói élmény) és usability-vel (használhatóság) együtt vizsgáljuk meg, ugyanis a design-nak nemcsak szépnek kell lennie, hanem átláthatónak és használhatónak is.

Hirdetések
Hiába van tökéletesen felépített webshop-od és megnyerő terméked, ha a hirdetéseid rosszul vannak beállítva, nem költesz rá eleget, vagy nem méred őket megfelelően. Segítünk megvizsgálni hogyan tudod a legjobban kihasználni lehetőségeidet.
A 3 leggyakoribb webshop hiba
1. lassú betöltési sebesség
2. Nincs az oldal megfelelően mobilra optimalizálva
3. Nem kitöltött meta adatok
És ez csak 3 lehetséges hiba amit elkövethetsz és potenciális vásárlókat veszíthetsz miatta.
A Webshop audit szolgáltatásunk keretében 112, vagy 168 tételből álló ellenőrzést végzünk el az oldaladon.
Weboldal, webshop audit csomagok
(külön szolgáltatásként is megrendelhetőek, ám a WEBSHOP STRATÉGIA minden esetben a PRÉMIUM csomagot tartalmazza)
Optimum
- Tartalmi elemzés: tényleg vásárlásra ösztönöz a weboldalad tartalma, megfelelő CTA-kat (click-to-action) használsz és megfelelően vannak elhelyezve az oldalon?
- Részletes SEO elemzés (on-site és technikai SEO): az oldal tartalmának és technikai beállításainak ellenőrzése
- Forgalmi elemzés: az elmúlt 1 év adatai alapján megvizsgáljuk a weboldalad/webshopod forgalmát, hány látogató járt rajta, honnan érkeztek, milyen típusú látogatók és mely kampányok konvertáltak a legjobban
- Felhasználói élmény: Design és layout ellenőrzés UX/UI szempontok alapján
- Kulcsszó elemzés: megvizsgáljuk, hogy az általad kiválasztott kulcsszavakra milyen helyezést ér el a te oldalad és a közvetlen versenytársaké
- 1 óra konzultáció
- 112 tételből álló elemzés
Prémium
- Az OPTIMUM csomag teljes tartalma, továbbá:
- Mérések, KPI-ok: megvizsgáljuk, hogy jól vannak-e beállítva a követőkódjaid és minden mérési lehetőséget kihasználsz-e
- PPC audit: a Webshop hirdetési fiókjainak felülvizsgálata
- Social media audit: megvizsgáljuk a közösségi oldalaidat és javaslatokat teszünk, hogyan tudnád még jobban és eredményesebben használni ezeket a felületeket
- Ajándék Google Analytics használati útmutató
- 168 tételből álló elemzés
- 2 óra konzultáció
Az audit után

Feltárt lehetőségek

Több organikus forgalom

Jobb ügyfélélmény
