webshop audit, stratégia és kezelés

SZERETNÉD TUDNI, HOGYAN VEHETSZ KI SOKKAL TÖBB PÉNZT A WEBSHOPODBÓL?

Bár az oldalad egészen működőképesnek tűnik, a forgalmad mégis kiszámíthatatlan, a raktárkészleted dugig. A versenytársak persze hasítanak. De miért?

itt az ideje pályára tenni a webshopodat

Egy hibátlanul funkcionáló, a vásárlót az ötlettől a fizetésig gördülékenyen terelő webshop legyártása, működtetése és javítása összetett feladat, ahol minden lépésnél banánhéjak tucatjain lehet elhasalni. De ha tökéletes is a weboldal, hogyan jutnak el rá a vevők? Milyen technikai elemekkel könnyíted meg a vásárlást? Jól állítottad be a hirdetéseket?

Ha gondolkodtál már azon, hogy

Miért hagyják ott a teli kosarat a vevők, mielőtt vásárolnának;

Miért csak minden 200-adik látogatóból lesz vásárló;

Hogyan növelhetnéd a kosárértéket;

Fogalmad sincs, egyik hirdetésed miért sokkal sikeresebb, mint a másik;

Akkor itt az ideje alaposan
átvizsgálni a webshopodat

hogyan csináljuk?

Teljeskörű, 168 tételből álló auditot végzünk az áruházadon

Feltárjuk azokat a hiányosságokat, amik miatt a webshopod csak vergődik a piacon.

Stratégiát alkotunk a forgalmad fellendítésére

Ha csak most indítod az áruházad, enélkül nem is érdemes elindulnod; ha pedig régóta aktív, de nem hoz elég forgalmat, vissza kell mennünk egészen az alapokig és újra felépíteni azt.

Kijavítjuk a hibákat és növekvő pályára tesszük a webshopodat

Tatarozunk, majd elvégezzük a megfelelő beállításokat és dőlhetnek is a vásárlók!

Miért fontos az alapoknál kezdeni?

  • A weboldal látogatók 53%-a azonnal visszafordul, ha az oldal 3 másodpercnél tovább töltődik
  • A potenciális vásárlók fele ugyanezen okból elhagyja a kosarát
  • A látogatók 45%-a a lassú oldalbetöltés miatt soha nem tér vissza az oldalra, és a márkával kapcsolatban is negatív érzései lesznek

Mit vizsgálunk az audit során?

j

Tartalom

Tartalmi elemzéskor megvizsgáljuk, hogy elegendő és megfelelő tartalommal töltötted-e fel a weboldaladat, különös tekintettel a bizalmat fokozó bemutatkozó szövegekre és az eladást generáló szolgáltatás / termék leírásokra.

U

SEO

A SEO, vagyis keresőoptimalizálás elemzésekor megvizsgáljuk, hogy a weboldalad a felhasználók és keresőmotorok által könnyen és hatékonyan megtalálható-e, és megvizsgálunk minden olyan technikai és tartalmi szempontot, ami ezt befolyásolhatja.

Design, UX

Ami bármelyik látogatónak először feltűnik a weboldaladon, az a kinézet lesz. A design felülvizsgálatakor nagyon fontos, hogy azt a UX-szel (user experience – felhasználói élmény) és usability-vel (használhatóság) együtt vizsgáljuk meg, ugyanis a design-nak nemcsak szépnek kell lennie, hanem átláthatónak és használhatónak is.

Hirdetések

Hiába van tökéletesen felépített webshop-od és megnyerő terméked, ha a hirdetéseid rosszul vannak beállítva, nem költesz rá eleget, vagy nem méred őket megfelelően. Segítünk megvizsgálni hogyan tudod a legjobban kihasználni lehetőségeidet.

A 3 leggyakoribb webshop hiba

Lassú az oldal betöltési sebessége

Nincs az oldal megfelelően mobilra optimalizálva

Nem megfelelően lettek kitöltve a meta adatok

És ez csak 3 lehetséges hiba amit elkövethetsz és potenciális vásárlókat veszíthetsz miatta.
A Webshop audit szolgáltatásunk keretében 112, vagy 168 tételből álló ellenőrzést végzünk el az oldaladon.

Weboldal, webshop audit csomagok

(külön szolgáltatásként is megrendelhetőek, ám a WEBSHOP STRATÉGIA minden esetben a PRÉMIUM csomagot tartalmazza)

Optimum

  • Tartalmi elemzés: tényleg vásárlásra ösztönöz a weboldalad tartalma, megfelelő CTA-kat (click-to-action) használsz és megfelelően vannak elhelyezve az oldalon?
  • Részletes SEO elemzés (on-site és technikai SEO): az oldal tartalmának és technikai beállításainak ellenőrzése
  • Forgalmi elemzés: az elmúlt 1 év adatai alapján megvizsgáljuk a weboldalad/webshopod forgalmát, hány látogató járt rajta, honnan érkeztek, milyen típusú látogatók és mely kampányok konvertáltak a legjobban
  • Felhasználói élmény: Design és layout ellenőrzés UX/UI szempontok alapján
  • Kulcsszó elemzés: megvizsgáljuk, hogy az általad kiválasztott kulcsszavakra milyen helyezést ér el a te oldalad és a közvetlen versenytársaké
  • 1 óra konzultáció
  • 112 tételből álló elemzés

Prémium

  • Az OPTIMUM csomag teljes tartalma, továbbá:
  • Mérések, KPI-ok: megvizsgáljuk, hogy jól vannak-e beállítva a követőkódok és minden mérési lehetőség ki van-e használva.
  • PPC audit: a webshop hirdetési fiókjainak felülvizsgálata
  • Social media audit: megvizsgáljuk a közösségi oldalaidat és javaslatokat teszünk, hogyan tudnád még jobban és eredményesebben használni ezeket a felületeket
  • Ajándék Google Analytics használati útmutató
  • 2 óra konzultáció
  • 168 tételből álló elemzés

Az audit után

Feltárt lehetőségek

Több organikus forgalom

Jobb ügyfélélmény

Több konverzió

Ajánlatot kérek

Kapcsolat

Cím nélkül