Phoebe Buffay marketing stratégiája

jún 3, 2024

Audit, az eszköz, amivel feltárhatod a marketinged rejtett lehetőségeit

Az online jelenlét ma már nem csupán egy lehetőség, hanem kötelező pálya minden vállalkozás számára. De biztos vagy benne, hogy az online marketinged a maximumot hozza ki magából? Ha nem, akkor itt az ideje egy átfogó auditnak, amivel kiderítheted, hol szivárog el a...

Ügynökségválasztó kisokos: ki legyen az új marketing partnered?

Nézd, tudjuk, hogy drága az időd, ezért gyorsan a lényegre térünk. A sikeres marketinghez alapvetően 3 tényezőt kell mérlegelned. Ezek a következők: Idő: Van-e időd szakértők válogatására, vagy jobban jársz, ha saját magad gyúrsz rá az alapokra? Pénz: Egészen más lesz...

Randiztam a ChatGPT-vel és azóta sokkal jobb tartalmakat gyártok – Tippek és példák

Ha ezt a cikket olvasod, akkor valószínűleg már találkoztál a ChatGPT-vel, az OpenAI mesterséges intelligencia laboratórium által kifejlesztett chatbottal. A témában már rengeteg bejegyzés született, pro és kontra, hetek óta a top topikok között szerepel. Van, aki fél...

10 tipp, hogy hatékonyabbá tedd hírleveledet

2023-ra az interneten zajló kommunikáció hatalmasra nőtte ki magát, a lehengerlő kreatívok, a vizuális hirdetések és a hírlevelek között a lehetőségek szinte végtelenek lettek. Ugyanakkor kitűnni is sokkal nehezebb. Cikkünkben most ahhoz szeretnénk segítséget...

A mankó, ami nélkül el se kezdj közösségi média tartalmat gyártani

Nem emlékszünk, mikor jött el nálunk, a Marketing Tribe-nál a pont, amikor elkezdett a fejünkre nőni a tartalomgyártás. Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, YouTube, Twitch, és még sorolhatnánk, mennyi platformot kellett egyszerre saját magunk és ügyfeleink számára...

Minden, amit tudni akarsz a GA4-ről röviden, tömören

A dátum, amit most piros betűvel kell jelölnöd a naptárban: 2023 július 1. Ekkor jelentős változás fog bekövetkezni a digitális analitika terén, ugyanis megtörténik az átállás a Google Analytics 4-re. Miért eszméletlenül fontos ez neked? “2023. július 1-től leáll az...

Webshopot üzemeltetsz?
Így változtasd a kosárelhagyókat vásárlókká!

Minden, amit tudnod kell a kosár elhagyásáról. Először is határozzuk meg, mit is értünk kosárelhagyáson. Ezt a fogalmat tipikusan webshopoknál használjuk. A bevásárlókosár elhagyása az, amikor a potenciális vásárló legalább egy terméket betesz a kosarába, de aztán...

Minden, amit tudnod kell a közösségi média marketing alapjairól

Mára a közösségi média megkerülhetetlen az online marketingben. Népszerűsége logikus, hiszen ingyenes felületekről van szó, amik lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy kapcsolatba lépjenek a vendégeikkel, és reklámozzák termékeiket és szolgáltatásaikat a...

Mit tehetsz vállalkozóként a jobb Google helyezésért?

Érezted már úgy, hogy te mindent megtettél, de még mindig nem szerepelsz a keresőmotorok első oldalain? Elkeserítő érzés, amikor a kemény munka nem vezet eredményre, de még nincs minden veszve! Néhány technikai és SEO tippet hoztunk el most neked, melyek segítségével...

Miért ne a marketingen spórolj válság idején?

Sajnos újabb gazdasági válság közepén vagyunk, ami jelentősen át fogja rendezni a piaci viszonyokat. A KATA változások, megszorítások, rezsi emelkedés miatt sok cég életében logikus lépésnek tűnhet a marketing büdzsét csökkenteni, de mi inkább arra buzdítunk, hogy...

“Hé Phoebe, akarsz segíteni?”

“Segítenék…de nem akarok.”

Akkor mi lenne, ha mi segítenénk Neked?

???

Egy szokásos Friends-darálás közben eszünkbe jutott, hogy gyártanunk kellene az egyik szereplőnek egy ütős marketing stratégiát. Vajon kinek van erre a legnagyobb szüksége?

Nem is kérdés…

“Ha szeretnétek e-mailt kapni a következő műsoromról, adjatok pénzt, hogy vehessek egy számítógépet.” 

Mindenki számára ismerős a Jóbarátokból Phoebe Buffay, aki egy rendkívül egyedi és szerethető karakter. Őszinteségével és bohém stílusával sokak kedvencévé vált, de ha marketingről, vagy értékesítésről van szó, nem biztos, hogy tőle kérnénk segítséget.

Emlékszel Phoebe üzleti ötletére, a”Masszírozd magad” kurzusra, amivel csődbe vitte magát?

Ma már rengetegen tartanak online kurzusokat és adják át ebben a formában a tudásukat. Ezért úgy döntöttünk, hogy rendhagyó és szórakoztató formában, Phoebe Buffay karakterén keresztül végigvezetjük, hogyan építhet fel magának egy szolgáltatás alapú vállalkozó egy teljes körű online marketing stratégiát és bemutatjuk, hogy lehet ezt igen is jól, eredményesen és jövedelmezően is csinálni.

Vágjunk is bele!

Célok

Üzleti célok

A tervezést mindig az alapoknál, a célkitűzésnél és a célcsoport felállításánál kezdjük. 

  1. Maximalizálni az masszázskliensekből elérhető bevételt
  2. Elindítani egy online kurzust, ami alvás közben is pénzt termel

Phoebe-nek első körben el kell döntenie, milyen idősávokban hány vendéget tud úgy megcsinálni (értsd jól! :), hogy ne remegjen a keze utána, mint az elvonó harmadik napján, továbbá maradjon ideje az online kurzusokkal foglalkozni, és megírni első, Büdös Macska című albumát…

Ha ez összeállt, akkor nincs más hátra, mint a várható költségeket felmérve, ám attól függetlenül, értékalapon beárazni a kezeléseit, majd teletölteni a sávokat megbízható, visszajáró kuncsaftokkal.

! Célkitűzésnél mindig figyeljünk arra, hogy a lehető legpontosabban adjuk meg a célunkat. Emellett mindig csak egy fő célunk legyen, minden más csak másodlagos célként szerepelhet.

Marketing célok és pozícionálás

Az üzleti célok már megvannak, de fordítsuk le ezeket marketing célokra, hogy megkönnyítsük a dolgunkat. Ahhoz, hogy Phoebe ismertté tegye a szolgáltatását, eljuttassa az embereket a weboldalára, ahol foglalás, vagy vásárlás is történik, ezekre lesz szükség:

  • márkaépítés
  • forgalomterelés
  • konverzió

Phoebe-nek nagyon fontos a személyes brand építése. Excentrikus stílusát, humorát sokan szeretik, ezt mindenképpen szeretné a marketing stratégia részévé is tenni.

Árban a közép-felsőosztályokat célozza meg, legfőbb márkaüzenete:

“A legrelaxálóbb svéd masszázs a Village-ben”.

Online elérhető anyagait, workshopjait és kurzusait viszont már alacsonyabb bevételű embereknek is szeretné elérhetővé tenni, akik szívesen csatlakoznának a “Phoebe’s relaxation corner” -hez.

Buyer persona

Az offline és az online projekthez két különböző célcsoport dukál. Míg a masszázszalon közönségét csak finoman, addig az online kurzusokét drasztikusan szűkítjük majd, hogy igazán hatékony eredményt tudjunk elérni. Sajnos Ross, Chandler, Joey, Mike, David, Paolo, vagy Mr. Heckles mehetnek máshová…

Készen állsz a folytatásra?

Ki Phoebe szolgáltatásának buyer persona-ja? Milyen számára a visszautasíthatatlan ajánlat? Melyik közösségi média felületeken és hogyan érdemes prezentálni az ajánlatot? Hogyan érdemes használni a PPC hirdetéseket? Mi a jó hírlevél stratégia kulcsa?

A válaszok egy kattintásra vannak tőled! Töltsd le az ingyenes, 28 oldalas, átfogó stratégiát és helyezd új alapokra vállalkozásodat!

Letöltés: https://marketingtribe.hu/phoebe_online_marketing_strategia/

Figyelem! A letöltés után más szemmel fogod nézni kedvenc filmjeidet 🙂

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük