Ügynökségválasztó kisokos: ki legyen az új marketing partnered?

nov 9, 2024

Audit, az eszköz, amivel feltárhatod a marketinged rejtett lehetőségeit

Az online jelenlét ma már nem csupán egy lehetőség, hanem kötelező pálya minden vállalkozás számára. De biztos vagy benne, hogy az online marketinged a maximumot hozza ki magából? Ha nem, akkor itt az ideje egy átfogó auditnak, amivel kiderítheted, hol szivárog el a...

Phoebe Buffay marketing stratégiája

-"Hé Phoebe, akarsz segíteni?" - “Segítenék…de nem akarok.” -Akkor mi lenne, ha mi segítenénk Neked? -??? Egy szokásos Friends-darálás közben eszünkbe jutott, hogy gyártanunk kellene az egyik szereplőnek egy ütős marketing stratégiát. Vajon kinek van erre a legnagyobb...

Randiztam a ChatGPT-vel és azóta sokkal jobb tartalmakat gyártok – Tippek és példák

Ha ezt a cikket olvasod, akkor valószínűleg már találkoztál a ChatGPT-vel, az OpenAI mesterséges intelligencia laboratórium által kifejlesztett chatbottal. A témában már rengeteg bejegyzés született, pro és kontra, hetek óta a top topikok között szerepel. Van, aki fél...

10 tipp, hogy hatékonyabbá tedd hírleveledet

2023-ra az interneten zajló kommunikáció hatalmasra nőtte ki magát, a lehengerlő kreatívok, a vizuális hirdetések és a hírlevelek között a lehetőségek szinte végtelenek lettek. Ugyanakkor kitűnni is sokkal nehezebb. Cikkünkben most ahhoz szeretnénk segítséget...

A mankó, ami nélkül el se kezdj közösségi média tartalmat gyártani

Nem emlékszünk, mikor jött el nálunk, a Marketing Tribe-nál a pont, amikor elkezdett a fejünkre nőni a tartalomgyártás. Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, YouTube, Twitch, és még sorolhatnánk, mennyi platformot kellett egyszerre saját magunk és ügyfeleink számára...

Minden, amit tudni akarsz a GA4-ről röviden, tömören

A dátum, amit most piros betűvel kell jelölnöd a naptárban: 2023 július 1. Ekkor jelentős változás fog bekövetkezni a digitális analitika terén, ugyanis megtörténik az átállás a Google Analytics 4-re. Miért eszméletlenül fontos ez neked? “2023. július 1-től leáll az...

Webshopot üzemeltetsz?
Így változtasd a kosárelhagyókat vásárlókká!

Minden, amit tudnod kell a kosár elhagyásáról. Először is határozzuk meg, mit is értünk kosárelhagyáson. Ezt a fogalmat tipikusan webshopoknál használjuk. A bevásárlókosár elhagyása az, amikor a potenciális vásárló legalább egy terméket betesz a kosarába, de aztán...

Minden, amit tudnod kell a közösségi média marketing alapjairól

Mára a közösségi média megkerülhetetlen az online marketingben. Népszerűsége logikus, hiszen ingyenes felületekről van szó, amik lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy kapcsolatba lépjenek a vendégeikkel, és reklámozzák termékeiket és szolgáltatásaikat a...

Mit tehetsz vállalkozóként a jobb Google helyezésért?

Érezted már úgy, hogy te mindent megtettél, de még mindig nem szerepelsz a keresőmotorok első oldalain? Elkeserítő érzés, amikor a kemény munka nem vezet eredményre, de még nincs minden veszve! Néhány technikai és SEO tippet hoztunk el most neked, melyek segítségével...

Miért ne a marketingen spórolj válság idején?

Sajnos újabb gazdasági válság közepén vagyunk, ami jelentősen át fogja rendezni a piaci viszonyokat. A KATA változások, megszorítások, rezsi emelkedés miatt sok cég életében logikus lépésnek tűnhet a marketing büdzsét csökkenteni, de mi inkább arra buzdítunk, hogy...

Nézd, tudjuk, hogy drága az időd, ezért gyorsan a lényegre térünk.

A sikeres marketinghez alapvetően 3 tényezőt kell mérlegelned. Ezek a következők:

  • Idő: Van-e időd szakértők válogatására, vagy jobban jársz, ha saját magad gyúrsz rá az alapokra?
  • Pénz: Egészen más lesz a sikerutad, ha egy árva forintod sincs, mint amikor megvan a fedezet a marketingre.
  • Tudás: van bármi fogalmad a marketingről, szeretnéd-e legalább az alapokat elsajátítani, hogy érdemben tudj megbízni egy csapatot, vagy semmi nem érdekel, csak menjen az üzlet?

Az alábbi útmutatóban három gyakori forgatókönyvet mutatunk be, amely segíthet eldönteni, hogy mikor érdemes önállóan nekivágni, mikor javasolt egy szakértői csapatot összeállítani, és mikor optimális egy full-stack ügynökség bevonása.

1. Ha nincs pénzed és marketingtudásod, de van időd

Ha a vállalkozásod még az út elején jár, valószínűleg nincs pénzed és a marketing világa is ismeretlen. Ebben az esetben előfordulhat, hogy neked kell megtanulnod és saját magadnak kell kivitelezni egy szintig az online marketinget.

Miért érdemes ebben az esetben belevágni?

  • Költséghatékonyság: Saját magad tudsz dolgozni anélkül, hogy nagyobb összegeket kellene egy ügynökségre költened.
  • Tanulási lehetőség: Van időd, hogy lépésről lépésre elsajátítsd az alapokat, és így később, amikor már pénzt fektetsz be, tudatosabb döntéseket hozhatsz.

Hogyan tudunk segíteni?

Ha szeretnél profiktól tanulni, a mentorprogramunkat éppen neked találtuk ki. Ezzel a 3 hónapos kurzussal biztonságos alapokra helyezheted a vállalkozásod online jelenlétét – lépésről lépésre vezetünk végig egy sikeres biznisz marketingjének felépítésén, az alapoktól egészen azokig a megoldásokig, melyekkel versenyelőnyt szerezhetsz a cégednek a konkurensek között.

Többet szeretnék tudni

2. Ha van pénzed és marketingismereteid, és időd is tudsz szánni arra, hogy csapatot állíts össze

Ez a lehetőség azok számára ideális, akik már képben vannak az online marketinggel, van rálátásuk arra, hogy mire van szükségük, és megengedhetik maguknak, hogy szakterületenként különböző szakértőket bízzanak meg (például PPC-specialistát, webfejlesztőt, social media menedzsert stb.).

Miért jó döntés egy szakértői csapatot kialakítani?

  • Testreszabott szakértelem: Minden területen külön szakember dolgozik, így biztos lehetsz benne, hogy minden a legjobb kezekben van.
  • Rugalmasság: A csapatod összeállításakor te döntheted el, mely területekre és milyen mértékben szeretnél fókuszálni.

Hogyan tudunk segíteni?

A Marketing Tribe szakértői segítséget nyújt weboldalépítésben, PPC kampányok kivitelezésében, és kifejezetten egytermékes webshopok marketingstratégiájában. Ha ezekben az elemekben szeretnéd bővíteni a csapatodat, komoly tapasztalattal és eredményekkel állunk rendelkezésedre. Ez a megoldás magas szintű szakértelmet ad, viszont költséges és időigényes.

3. Ha van pénzed, van alapvető tudásod, de nincs időd vele foglalkozni – Full-service ügynökséget keresel

Ha már látod, merre szeretnél menni, és a költségvetésed lehetővé teszi, hogy egy teljes csapat vigye az ügyeket, akkor a legjobb megoldás egy full-service ügynökség. Ez a megoldás különösen akkor hasznos, ha a céged már komolyabb méreteket öltött, és a fókuszt inkább az üzletfejlesztésre, mintsem a mindennapi marketingrészletekre helyeznéd.

Miért érdemes full-stack ügynökséget választani?

  • Időmegtakarítás: Minden egy kézben összpontosul, így te nyugodtan koncentrálhatsz a vállalkozásod egyéb területeire.
  • Egységes stratégia: Az ügynökség egységes stratégia alapján dolgozik, így nincs szükség a különböző marketingeszközök és szakértők összehangolására.
  • További szakértelem bevonása: Egy jó ügynökség szakértői nemcsak kiviteleznek, hanem folyamatosan optimalizálják is a kampányaidat, és stratégiai tanácsokkal látnak el, hogy a lehető legjobb eredményt érd el.

Hogyan tudunk segíteni?

A Marketing Tribe számára ez az ideális együttműködési forma, hiszen csapatunk a full-service szolgáltatásban hisz: segítünk a stratégia kialakításában, a kampányok menedzselésében, és minden online marketingfeladatot vállalunk a tartalomkészítéstől kezdve a PPC kampányokig.

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük