Az online jelenlét ma már nem csupán egy lehetőség, hanem kötelező pálya minden vállalkozás számára. De biztos vagy benne, hogy az online marketinged a maximumot hozza ki magából? Ha nem, akkor itt az ideje egy átfogó auditnak, amivel kiderítheted, hol szivárog el a...
Blog
Legyél napra kész!
Ne gondold túl, csak marketingezz!
Ügynökségválasztó kisokos: ki legyen az új marketing partnered?
Nézd, tudjuk, hogy drága az időd, ezért gyorsan a lényegre térünk. A sikeres marketinghez alapvetően 3 tényezőt kell mérlegelned. Ezek a következők: Idő: Van-e időd szakértők válogatására, vagy jobban jársz, ha saját magad gyúrsz rá az alapokra? Pénz: Egészen más lesz...
Phoebe Buffay marketing stratégiája
-"Hé Phoebe, akarsz segíteni?" - “Segítenék…de nem akarok.” -Akkor mi lenne, ha mi segítenénk Neked? -??? Egy szokásos Friends-darálás közben eszünkbe jutott, hogy gyártanunk kellene az egyik szereplőnek egy ütős marketing stratégiát. Vajon kinek van erre a legnagyobb...
Randiztam a ChatGPT-vel és azóta sokkal jobb tartalmakat gyártok – Tippek és példák
Ha ezt a cikket olvasod, akkor valószínűleg már találkoztál a ChatGPT-vel, az OpenAI mesterséges intelligencia laboratórium által kifejlesztett chatbottal. A témában már rengeteg bejegyzés született, pro és kontra, hetek óta a top topikok között szerepel. Van, aki fél...
10 tipp, hogy hatékonyabbá tedd hírleveledet
2023-ra az interneten zajló kommunikáció hatalmasra nőtte ki magát, a lehengerlő kreatívok, a vizuális hirdetések és a hírlevelek között a lehetőségek szinte végtelenek lettek. Ugyanakkor kitűnni is sokkal nehezebb. Cikkünkben most ahhoz szeretnénk segítséget...
A mankó, ami nélkül el se kezdj közösségi média tartalmat gyártani
Nem emlékszünk, mikor jött el nálunk, a Marketing Tribe-nál a pont, amikor elkezdett a fejünkre nőni a tartalomgyártás. Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, YouTube, Twitch, és még sorolhatnánk, mennyi platformot kellett egyszerre saját magunk és ügyfeleink számára...
Minden, amit tudni akarsz a GA4-ről röviden, tömören
A dátum, amit most piros betűvel kell jelölnöd a naptárban: 2023 július 1. Ekkor jelentős változás fog bekövetkezni a digitális analitika terén, ugyanis megtörténik az átállás a Google Analytics 4-re. Miért eszméletlenül fontos ez neked? “2023. július 1-től leáll az...
Webshopot üzemeltetsz?
Így változtasd a kosárelhagyókat vásárlókká!
Minden, amit tudnod kell a kosár elhagyásáról. Először is határozzuk meg, mit is értünk kosárelhagyáson. Ezt a fogalmat tipikusan webshopoknál használjuk. A bevásárlókosár elhagyása az, amikor a potenciális vásárló legalább egy terméket betesz a kosarába, de aztán...
Minden, amit tudnod kell a közösségi média marketing alapjairól
Mára a közösségi média megkerülhetetlen az online marketingben. Népszerűsége logikus, hiszen ingyenes felületekről van szó, amik lehetővé teszik a vállalkozások számára, hogy kapcsolatba lépjenek a vendégeikkel, és reklámozzák termékeiket és szolgáltatásaikat a...
Mit tehetsz vállalkozóként a jobb Google helyezésért?
Érezted már úgy, hogy te mindent megtettél, de még mindig nem szerepelsz a keresőmotorok első oldalain? Elkeserítő érzés, amikor a kemény munka nem vezet eredményre, de még nincs minden veszve! Néhány technikai és SEO tippet hoztunk el most neked, melyek segítségével...
Miért ne a marketingen spórolj válság idején?
Sajnos újabb gazdasági válság közepén vagyunk, ami jelentősen át fogja rendezni a piaci viszonyokat. A KATA változások, megszorítások, rezsi emelkedés miatt sok cég életében logikus lépésnek tűnhet a marketing büdzsét csökkenteni, de mi inkább arra buzdítunk, hogy...
Így írj keresőbarát blogbejegyzéseket
Egy blogbejegyzés megírása nem csak tehetséget és kreativitást igényel, de a legjobb eredmény érdekében némi keresőoptimalizálási tudásra is szükséged lesz. Ahhoz, hogy az olvasó érdeklődését fenntartsd, át kell gondolnod a tartalom szerkezetét és felépítését. Hogyan...
5 ok, amiért szükséged lehet weboldal auditra
Ha Te is egy kisvállalkozás tulajdonosa vagy, akkor pontosan tudod, milyen fontos egy jól működő weboldal. De még ha az oldalad látszólag jól működik, az nem jelenti azt, hogy az ügyfeleid könnyen megtalálnak. Ahogyan az autóknak is évről évre át kell menniük a...
SEO – Három betű, ami tönkreteheti a weboldalad forgalmát, ha nem figyelsz rá oda
Mi az a SEO és miért ennyire fontos? Kinek a feladata? Mikor lesz a weboldalam az első a találatok között? Ha ezeket a kérdéseket feltetted már magadban, akkor a legmegfelelőbb helyen jársz! Kezdjük a legelején, mi is az a SEO? A SEO az angol search engine...
A jó weboldal 19 ismérve
Milyen a jó weboldal? Minden honlap más, és ugyan előfordulhatnak olyan szempontok, melyek akár iparáganként eltérhetnek, van jónéhány olyan alapszabály, aminek mindenképpen érdemes megfelelni, ha azt szeretnéd, hogy a honlapod a vállalkozásod alappillére legyen. Ezen...